fredag 14 oktober 2011

you forget about us

Tänkte passa på att skriva ett snabbt inlägg. Sitter på vilan och barnen sover så sött så. Igår efter att jag och alex sagt jag älskar dig, jag saknar dig, du är bäst, godnatt och allting så ringde Nathalie och sa att hon va påväg hem. Eftersom de va svinkallt ute så började jag klä på mig. Mina nya skor, mössa, vinterjacka, vantar, hela köret. Och tror ni inte jag fryser endån när jag cyklade hem till henne? Jodå! Och imorse va de lika kallt påväg till stationen. Jag tror jag föreslår mellis inne idag faktiskt haha! I alla fall så somnade jag nog inte förrens halv två inatt. Jag och Nathalie hade mycket att prata om. Ikväll fortsätter vi med myskväll med tacos, kladdkaka (eller kanske chokladbollar haha), något annat gott kanske och idol. Och du har inte så mycket val där Nathalie, för idol ska jag se haha! Jag jobbar till halv fem idag, sen är jag fri från barnskrik i två dagar i alla fall. Denna veckan har varit extrem!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar