torsdag 13 oktober 2011

fullmåne.

Idag har mitt tålamod varit på noll, och jag har tänt till för minsta lilla. Stackars barn och arbetskamrater på larven haha! När jag äntligen jobbat färdigt så åkte jag in till stan och träffade Danni. Vi fikade/åt och pratade, länge länge. Satt nog där i säkert 2,5-3 timmar. Mysigt, jag älskar espresso house. Det enda som fattas i sverige är starbucks. Eller i Malmö i alla fall.. Just nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att Nathalie ska komma hem, sen ska jag hem till henne. Vi ska mysa idag, imorgon och på lördag. Välbehövliga dagar vill jag lova. Nu ska jag ringa min babe och sen fortsätta kolla lite på tv. Lite trist inlägg kanske, och jag kan ju tillägga att det är svinkallt ute och att min vinterjacka nu åkt fram. Dock känner jag lite ångest över mitt vodkaredbull/tutku/spaghetti/toast/fyllekäk-intag denna sommaren. Detta är tredje året jag har min älskade gröna dunjacka, och dom två tidigare åren har den suttit perfekt. Detta året kändes de dock lite tight haha. Kanske dags att ta tag i det där nu, en gång för alla? Men de tar vi en annan dag!

Puss, ha det bra!

1 kommentar:

  1. Angående min fina budget; tack för kommentarerna! :) Vet du hur mycket ni betalade för el/månad?

    SvaraRadera