lördag 15 oktober 2011

myskväll-mysmorgon-mysdag

Igår spenderade jag och nathalie vår eftermiddag och kväll i bilen, på ica, i köket och tillslut i soffan. Vi gjorde kladdkaka och tacos, och precis när vi gjort färdigt allt till tacosen och skulle göra vitlökssås så kom vi på att vi hade glömt köpa vitlök. Ner i bilen och bort till Konsum. Vi hann färdigt med maten lagom till idol i alla fall, och jag tyckte inte de va okej att linni fick stanna kvar trots att hon knappt sjöng hälften av sin låt. Annars va de ganska bra. Efter idol åt vi kladdkaka och kollade på "just go with it", eller ja, jag somnade titt som tätt så jag minns inte riktigt hela filmen haha. Men de jag minns att jag såg va roligt! När både jag och nathalie tagit en tugga av kladdkakan så kollar båda på varandra och säger "vafan smakade denna?" haha. Den va inte överdrivet god. Idag gick vi upp vid 10 och åt och sen cyklade vi till stationen. Eller jag skjusade (stavas de så? haha) nathalie, snäll som jag är! Påvägen hem till pappa kom jag på vad jag drömt inatt. Jag drömde att de va början av november och att alex hade åkt till sin familj i van. Så hade jag skickat ett sms och frågat om de hade gått bra att åka dit, och fått som svar att allt hade gått bra, men att han skulle bli tvungen att stanna där i ett helt år. Jag som precis hade köpt flygbiljett och planerat vår lilla tripp till ankara blev skitförbannad. Och ibland när jag har drömt och kommer på de efteråt, så minns jag inte riktigt om de vs sant eller bara en dröm, så jag va tvungen att kolla haha. Men de va bara en dröm. I mitt senaste sms från alex stod de bara "i love you to the moon and back", så inga sura miner här. Nu ligger jag i soffan hos pappa och har precis hittat kläder på hm's hemsida som jag nog ska beställa. När jag kommer hem till mamma ska jag ut på en lång powerwalk, och ikväll kommer mammas bror hem till oss!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar