lördag 1 oktober 2011

still sick

Har legat i sängen en halvtimme och myst. Gör alltid det på helgerna. Funderar på vad jag ska äta till frukost, men jag brukar inte va så hungrig när jag är sjuk! Jag skickade ett sms till alex för en stund sen såhär "ring mig när du har vaknat hjärtat, vi måste prata!", så ringer han direkt, helt orolig och säger "vad är det som har hänt älskling!?" haha. Jag ska nog inte skicka "vi måste prata"-sms i fortsättningen om vi inte MÅSTE prata om något jätteviktigt. Stackaren va ju helt nyvaken! Men han va också sjuk, och skulle tydligen till sjukhuset imorgon. Om en timme kommer pappa hit, och då ska vi åka och köpa ny mobil, äntligen! Hoppas bara dom har hemma så man inte måste beställa och vänta och skit. Vi hörs senare mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar