lördag 1 oktober 2011

sing along with me

Vi har fortfarnade kalas här hemma, men jag har kastat in handduken och gått in på mitt rum och lagt mig i sängen. Jag mår inte ett dugg bra idag. Ni minns det jag sa med alex innan att han hade ringt direkt? Jag ringde honom efter att jag och pappa varit i stan igen, eftersom han va helt yrvaken när han ringde mig. Och precis när han svarade så nös jag, sen hostade jag till lite, snörvlade och lyckades få fram ett "hej" men min täppt i näsan-röst. Så sa han "vad är det för fel på dig? vad har hänt med din röst?" haha, så sa jag att jag också va sjuk. Så frågade han om jag hade ont nånstans, och jag har ju ont typ överallt haha. I halsen, i huvudet, i bihålorna, i kroppen. Så säger han "men då va de ju nått som hade hänt innan.. så är inte jag där hos dig när du är sjuk!". Han är gullig ibland. Ibland kan han! Jag fick i alla fall en ny iphone, men det blev ingen vit. Då hade jag fått vänta tills på fredag, och med mitt tålamod så nej. Så nu ligger jag i sängen med en helt ny iphone på magen, och den glänser, haha! Idag är det ju den första oktober, och jag tycker det är skönt att det är oktober. Det betyder att det är november nästa månad. Fast det ser ut som att jag och alex kommer få skjuta lite på våra planer. Han ska tydligen till sin familj i van den 1-20 november endån, men han sa att jag gärna fick komma den 21 november haha. Åker jag den 21 november så hinner jag hem till min födelsedag, men då kommer jag va borta över mammas. Jag får tänka över det en gång till. Då kommer jag va borta i 2,5 vecka i så fall, och det kan bli ganska lagom om han (förhoppningsvis!) ska komma hit ockå. Men nog om det. Nu ska jag rensa min dator lite, den går lite segt!

Puss.

1 kommentar:

  1. Jag är också sjuk. Så himla tråkigt. Men jag är i alla fall på bättringsvägen :)
    Krya på dej!
    Kram

    SvaraRadera