lördag 8 oktober 2011

lite från gårdagen...

Som sagt i torsdags så firade jag Mathilda som fyllt 19 tillsammans med flera andra igårkväll. Och de va jättekul. Förutom att jag fick börja kvällen med att stressa. Tanken var att jag skulle va hemma klockan fem för att sen va hos Mathilda klockan sju. Men detta höll skånetrafiken inte alls med om. Det började med att tåget va försenat från Malmö en halvtimme, och pappa fick komma och hämta mig. Påvägen skulle vi dessutom hämta upp Ida och Jonathan, så jag va väll hemma lite innan sex istället. En hel timme förlorad!! Men jag klarade de. Allt på en timme! Duscha, föna håret, platta håret, äta, välja kläder, sminka mig och klä på mig. Nog mitt rekord i alla fall! Väl hos Mathilda åt vi mat, pratade, skrattade, drack lite för mycket och kvällen slutade på hipp. Trillade väll hem runt fyra tiden kanske. Så idag sov jag länge, och eftersom jag vet att alex alltid sover länge så tänkte jag ringa honom, för han borde vatt uppe vid den tiden. Men då är de HAN som fortfarande sover haha! Och juste, regnade det jättemycket imorse, eller va jag fortfarande inte nykter då? Bjuder i alla fall på två bilder från igår, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar