lördag 8 oktober 2011

kommentar!

"Anonym sa...

Tror du vekligen att det är fest varje dag om du är född ex i turkiet? som tjej har du inga som helst rättigheter!! du ska vara glad att du är född i sverige.. Om du blivit född i ett varmt land "partyställe" så tror ja knappast ditt liv hade varit på rosor.. du hade fått bli en turkfru och vara hemma å ta hand om ungarna"

Svar: Nej anonym. Jag tror verkligen inte det är fest varje dag om jag hade varit född i turkiet. Och bara för att jag har "tur" som du vill kalla det och är född i sverige, så betyder det inte att mitt liv är som en dans på rosor här heller. Det var just därför jag skrev:

"Varför bor jag i Sverige? Varför föddes jag inte i ett land där man kan göra vad man vill utan att någon bryr sig, där det är varmt, där det är fest varje dag och allting är bra. Fast ja, så är det väll inte riktigt, och man är ju aldrig nöjd med det man har eller får."

Men det kanske du missade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar