söndag 9 oktober 2011

i made me to what i am

Jag har fått höra från två stycken nu att det inte går att kommentera min blogg, vilket är jättekonstigt eftersom jag kollade inställningarna för kommentarer senast idag. Och där har jag valt att alla kan kommentera, även anonyma om man nu känner att man inte vill stå för vem man är. Men tydligen så klyddar det fortfarande. Jag är ju inget snille så jag kan inte fixa det, och hoppas istället på att det fixar sig själv. Idag har jag inte gjort allt för mycket, mest bara legat i sängen, kollat på film, kollat på idol från i fredags och myst lite med min katt. Alltså en ganska bra söndag. Jag kom på idag att det är bättre att gå ut på fredagar än på lördagar, för de känns som helgen blir längre då. Även om man är död på lördagen så vet man att man har söndagen på sig också att återhämta sig. Vet dock inte hur det kan va såhär eftersom de bara behövdes nån timmes sömn för oss att återhämta oss i alanya, sen va vi fit for fight igen! Jag bestämde idag att eftersom mitt träningskort gått ut (sorgligt nog) så ska jag börja powerwalka och yoga igen, hemma. Eftersom jag kan det utantill så kan jag lika gärna göra det hemma. Och jag ska ha bestämda dagar också, så det blir av.. för jag känner mig själv. Fast detta borde jag börjat med redan när jag kom hem från alanya, men ja.. ibland tar det ju ett tag att bestämma sig också haha! Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och börja med SATC säsong ett, för andra gången.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar