måndag 10 oktober 2011

regn regn regn

Hur har eran dag varit? Min har varit bra, men regnig. Det har ju regnat exakt hela dagen i malmö.. tråkväder. Känns som att det inte komme bli mer värme nu på några månader. Efter jobbet idag så gick jag i stan en runda, och kollade på lite kläder. Jag är så dum ibland, för jag sitter ofta och kollat på kläder på internet och tänker "åh det ska jag köpa" sen är det inte alls lika fint i affären. Idag hittade jag nog fyra tröjor som jag sett på internet som inte alls va lika fina i affären haha. Så dom kan jag ju glömma nu! Imorgon eller på onsdag ska jag i alla fall få nya skor. Svarta vanliga ankelboots, men utan klack. Har redan ett par med klack, dessa är nästan likadana fast utan. Jag lär lägga upp bild. Hittade precis ett program på internet som man laddar ner och som gör om filmer så att man kan lägga in dom i sin iphone. Helt perfekt! Jag ska ladda ner alla säsonger av SATC och filmerna och lägga in innan jag åker till turkiet nästa gång. Om jag och alex ska till ankara så ska vi åka buss i 9 timmar fram, och tillbaka. Jätteroligt ju, speciellt nere i turkiet! Så då har jag något att roa mig med, kanske han också haha. Som jag skrev för ett tag sen i ett långt inlägg så bråkade vi, och igårkväll pratade vi om det i telefonen, och kom fram till inget mer bråk, tjafs, avundsjuka eller sura miner innan vi ses igen. Ska vi bråka kan vi göra det när vi ses, annars blir det bara missförstånd. Så nu är allt som vanligt, underbart!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar