onsdag 12 oktober 2011

godnatt.

Istället för bara tråkiga inlägg så kan jag ju berätta lite om min dag istället. Imorse när min klocka ringde, klockan sex, så va jag utvilad. Hör och häpna! Detta händer kanske en gång i månaden, och de va riktigt skönt. Inte för att jag somnade särskillt tidigt igår men.. ikväll ska jag somna tidigare och hoppas på samma sak imorgon. Min dag på jobbet gick i alla fall fort, och de har varit stressigt idag. Ledsna barn. Arga barn. Bråkiga barn. Barn till akuten, ja. Ibland händer de olyckor, men allt blev bra! Efter jobbet åkte jag direkt till stan för att leta nya skor. Eller ja, jag visste ju vad jag ville ha för några, men dom har nu ju redan sett. Och ikväll har jag bara tatt de lugnt. Hade egentligen behövt en powerwalk idag, men det får bli imorgon. Imorgon när jag slutat jobba ska jag ha en "bästis-dag" haha. Direkt efter jobbet ska jag till stan och fika med danni. Efter det ska jag hem, packa ner lite saker och åka hem till Nathalie. Där stannar jag tills på lördag. Mys, jag behöver träffa henne! Men nu ska jag fortsätta kolla på SATC!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar