fredag 9 september 2011

i love you too

Förlåt för ingen uppdatering igår, men det fanns nog ingen som var tröttare än jag igår. Jag gick upp klockan sex igårmorse, för att börja jobba klockan åtta. Dock så va jag där kvart över sju, eftersom mamma började jobba halv åtta, och hon skulle köra. Till halv fem var vi igång hela dagen och barnen på min avdelning är underbara. Jag har 1-2 åringar, så det är bara små barn, men det är kul för dom är så himla söta. Jag har redan två favoriter, även om man inte ska ha det, men Elton och Sharwin. Så himla söta! Efter jag och mamma hade jobbat färdigt igår så åkte vi ner till maxi och handlade mat. Jag skulle egentligen åkt hem till pappa igår men eftersom jag fick reda på att jag skulle börja jobba halv åtta idag så struntade jag i det. Så igårkväll tog jag det bara lugnt och jag va påväg att somna i soffan halv nio haha. Idag så tycke mamma att vi skulle cykla till jobbet så klockan sju imorse, i kylan, så cyklade vi och jag tänker aldrig cykla på en herrcykel igen, i alla fall inte henriks. Dan idag har sett ut ganska mycket som igår, förutom att vi har varit fyra fröknar på sju barn haha. När jag kom hem så kom pappa och hämtade mig hos mamma, och nu är jag här och ska va här hela helgen. Det är idol ikväll, och jag funderar på att be pappa köpa ben & jerry glass till mig. Det är ju faktiskt fredag. Och juste, imorse skickade jag ett sms till alex precis när jag hade vaknat för att berätta om min dröm, och säga att jag va vaknen, och då var klockan sex. Sen dess så har han skickat ett sms i timmen och skrivit "i love you", alltså 12 stycken. Han är ganska gullig han.

Puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar