fredag 9 september 2011

me & my bf

vad heter han?
-
alex (fast egentligen esfendiyar)

hur gammal är han?
-
25 år

vart bor han?
-
i turkiet

vad brukar du kalla honom?
-
alex (eller esfendiyar om han inte svarar mig)

vad brukar han kalla dig?
-
fanny honey eller askim

hur träffade du honom?
-
på ett hotell första gången jag var i turkiet

blev ni tillsammans direkt?
-
verkligen inte!

bråkar ni ofta?
-
när vi är med varandra tjafsar vi om det mesta, men när vi är ifrån varandra så nej, aldrig haha!

vad gillar du med honom?
-
han får mig att må bra och han är rolig, och vi kan skratta tillsammans åt det mesta

vad gillar du inte med honom?
-
att han är för långt bort, att det inte går att planera något med han och att han alltid ändrar sig i sista sekund

vad är hans mest använda fras när han ringer dig?
-
"askim, where are you? are you okey?" är alltid det första han säger

hur ofta pratar ni i telefon?
-
varje eller varannan dag

vad är det gulligaste han har gjort/sagt?
-
när jag var i alanya förra gången så va vi nere vid stranden en natt, och så hade han flätat in sina fingrar i mina, och höll i min hand. så sa han "we are going to sweden togheter, okey?" så svarade jag, så sa han "and we are going to go on the plane like this, and sit on the plan like this, and go off the plane like this" och så kramade han min hand ännu hårdare. eller det han gjort idag..

varför brukar du bli arg på honom?
-
när han inte lyssnar på mig eller ändrar sig i sista sekund om saker som man inte kan ändra sig om (enligt mig)

varför brukar han bli arg på dig?
-
för att jag är för full haha, eller inte lyssnar på honom när han pratar med mig om något jag inte vill höra

är ni svartsjuka?
-
ohja!

älskar du honom?
- ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar