onsdag 7 september 2011

feels like more than distance

Precis som jag sa så blev mina kärleksmums uppskattade här hemma, och nästan hälften är uppätna redan. Jag tyckte dom blev sådär.. dom blev lite degiga i mitten och jag gillar inte de, men jag vet att mamma gillar de. Ikväll har jag varit hemma hos pappa och gud vad stora våra kattungar har blivit. Snart är dom 12 veckor och klara att lämnas bort. Jag hade gärna behållt allihopa, men de kan ju bli lite svårt. Vi kollade på bonde söker fru och bara myste. Jag gillar de programet haha, men jag gillar dom flesta program som går på tv nu. Idol, hollywoodfruar, ensam mamma söker, bonde söker fru, robinson. Japp, jag kollar alltid på tv på kvällen. Nu när det endån är så kallt och tråkigt ute så spelar de ju ingen roll. Idag har de vatt jättekallt. Hade helst av allt velat ta på mig min vinterjacka och mina uggs, sen hade jag varit redo för att gå ut. Jag ska krypa ner i sängen nu och vänta på att min älskling ska ringa. Vi hörs imorgon, efter min första jobbdag!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar