torsdag 29 september 2011

sjuk? nej, inte nu.

Imorse vaknade jag med halsont och huvudvärk. Jag hade bara ont i halva huvudet. Antar att det va den hjärnhalvan som man tänker logiskt med som jag hade ont i. Det blir så när man använder den för mycket haha. Nejdå, skämt åsido! Jag tog en Ipren sen gick det över. Men den har nog slutat verka nu för se gör ont i halsen igen. Idag jobbar jag till halv fem, och just nu sitter jag och har långa vilan. Det ser ganska skönt ut, jag hade gärna lagt mig ner och sovit två timmar jag också. Jag är jättetrött, och hungrig. Känns som att jag är hungrig alltid nu förtiden! Och förresten, jag tror jag slutar med lchf igen. De finns ju ingen mening med att göra det om man endån fuskar varje dag haha! Jag ber till gud att dom här sista tre timmarna går fort, jag vill hem.. för idag ska jag äntligen lämna in min mobil! Hoppas verkligen jag får en helt ny. Tänk om jag får välja mellan vit och svart? Vad väljer man då?

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar