torsdag 29 september 2011

running round leaving scars

Så himla bekvämt att blogga i mobilen, speciellt med blogger-appen. Som jag sa innan skulle jag lämna in min mobil idag va det tänkt, och pappa hade fixat allting med försäkringen och följde med mig. Och när vi kom in så gick jag fram till hon som stod där och sa "Hej! Jag skulle behöva laga min iphone!" och sa la jag upp mobilen. Då kollade hon bara på den och sa "ojdå, ja!" haha. Men hon sa att det är inte lönt att skicka den till verkstaden, för den är för skadad för att dom ska kunna laga den. SÅ JAG KOMMER FÅ EN HELT NY, JIPPIE! Fast det blir en svart, men de gör mig inget. Hittade ett jättefint ljusrosa skal idag till iphone 4, som jag ska köpa. Detta blir bra! Och så slipper jag vänta 4 veckor på att den ska lagas också! Efter det gick jag i stan med mamma, ida och jonathan. Hittade skor och en tröja, som vanligt. Nu vill jag ha min lön faktiskt! I alla fall så har jag inte känt mig piggare under dan utan sämre, så jag ska dricka upp mitt te nu och sen krypa ner i sängen under mitt duntäcke. Hoppas jag mår bättre imorgon och att ni har haft en superbra dag!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar