onsdag 28 september 2011

what is wrong or right?

Det blev en powerwalk efter lite om och men. Jag gick bara lilla rundan, och förbi alanya pizzeria och kebab hus. Det är så mysigt att gå förbi där och titta in, dom beter ju sig precis som turkarna i alanya. Sitter runt ett bord allihopa, dricker sitt te (slår vad om att det är äppelsmak) och pratar på turkiska. Och såfort det kommer in nån där, så reser någon sig upp och är snabbt på haha. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på ensam mamma söker från FÖRRA veckan.. har inte sett det, ligger två avsnitt back! Måste berätta om min hund förresten, alfons. Jag va ute sista rundan med han innan, och när han har vatt ute första och sista rundan på dagen så får han alltid en godis och ny mat och vatten. Så när jag hade hällt upp mat till honom så åt han lite, sen när jag gick mot mitt rum så kommer han galopperandes efter mig och ställer sig vid sängen och väntar. Han vet nämligen att han inte får hoppa upp förrens jag har tagit bort överkastet, kuddarna och vikt bort täcker nere i fotändan. Sen hoppar han upp och rullar ihop sig till en boll. Så ligger han fortfarande!

Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar