lördag 17 september 2011

make a change

Borde egentligen gå upp nu eftersom jag ska klippa mig om en timme, och innan dess ska jag städa där hemma sen igår (!!!), duscha, gå med alfons och göra pannkakssmet. Och jag kan säga en grej, allt som hände före och efter vår utgång igår, va ju tre gånger roligare än själva utgången. Det enda som va roligt när vi va ute va när Hanna slog till en kille, något mer kan jag inte komma på. Självklart hade jag kul med mina kompisar men de är ju lätt inte värt att betala 120 kr (MARIA!!!) för att gå in i alla fall! Det var tänkt att vi skulle kommit in innan tolv för då får man gå in för halva priset, men eftersom Maria spydde precis innan vi skulle gå så kunde vi glömma det! Men nog om det, fast de va de roligaste på hela kvällen haha! Nu ska jag upp och hoppa, vi hörs sen med bilder på mitt hår. I alla fall, nu må jag låta bitter, men de suger att gå ut här!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar