torsdag 15 september 2011

skratta eller gråta? jag föredrar att skratta

Människor är så löjliga, så man vet inte vart man ska bli av. Skratta eller gråta? Skitsamma.. jag vet i alla fall vad som är sant och inte. Och vad som är förlåtet och inte! Och att det funkar mellan mig och min "turk" till skillnad från vad det gjorde mellan "anonym" och dennes "turk". Punkt slut. Min dag har sett ut som alla andra dagar så det finns ingen mening med att berätta om den. Jag tycker om barnen på avdelningen mer och mer och det känns nästan som det är ens egna ibland haha. Vissa vill man bara ta upp och gosa med och pussa på hela tiden. Min helg ser i alla fall bra ut. Imorgon jobbar jag till halv fem, och på kvällen tänkte jag och mina kompisar ge sverige ett försök. Jag har inte vatt ute i sverige sen.. valborg (?) tror jag. Och nej, jag gick aldrig ut på kvällen efter min student, det behöves inte! Känns ju dock som att det är ganska svårslaget om man jämför med vad jag har vant mig vid denna sommaren. Men vi får se, allting blir ju till vad man gör det! Och på lördag ska jag klippa mig, äntligen. Äntligen ska jag bli av med allt långt, slitet hår. Jag ska lägga upp före och efterbilder. För det lär ju bli skillnad på långt långt långt, och bara axellångt, eller? Efter det så kommer alessandra och mika hem till mig för pannkakor. Antar att vi har en del att ta igen eftersom vi setts en (en!!) gång på hela sommaren. Och pannkakor är ju gott så. Nu ska jag äta varma mackor, och förr eller senare så lär jag väll hamna i soffan.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar