tisdag 20 september 2011

Hur är det med er idag? Med mig är det bra. Jag är så trött, men det är man väll när man går upp 5.40, eller? Jag jobbar till fyra idag, sen ska jag hem och packa och åka till pappsen. Som tur är så är jag ledig torsdag och fredag. Det är planeringsdagar på dagiset men det är inget som jag behöver va med på. När jag kommer hem ska jag ringa och prata med alex, det har varit lite dålig stämning mellan oss ett par dagar. Inte att vi har bråkat, eller han har väll vatt lite arg på mig, men.. Roligt att det blir så när folk försöker att förstöra. Vi har ju pratat om att jag skulle komma tillbaka till honom i slutet av november, men eftersom mitt vikariat på dagiset går ut den 4 november, så kommer jag nog åka så fort som möjligt. Kanske den 8-9 så jag (eller vi hihi) hinner komma hem innan mammas födelsedag. Och så tänkte jag för nån dag sen, att "shit, de är typ 2 månader kvar till vi ses igen" och det är jättelänge ju. Men idag kom jag på, att snart är det början av oktober, då är det bara en månad till början av november. Underbart! Jag har försökt tänka ut så många gånger hur man ska kunna förklara hur det känns och hur det är att ha sin pojkvän så långt bort.. men jag vet inte om det går? Jag vet att det finns dom som läser min blogg som vet, och säker många som undrar. Jag kan försöka skriva lite om det sen! Jag är med i en grupp på facebook som är jättebra, och alla som är med i den har också sin pojkvän i Turkiet haha. Jag hade skrivit ett inlägg där för ett tag sen, och idag va det en tjej som kommenterade det och skrev "åh alex från aspendos, är det din pojkvän?" så skrev jag ja, och då visade det sig att hon känner honom och alla andra som jobbade där förra året. Och hon va tydligen tillsammans med en av alex och mina kompisar. Världen är liten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar