söndag 18 september 2011

go fanny!

Läste precis en massa på internet om det här lchf som jag skrev om innan och igår, och det verkar faktiskt inte så svårt. Det enda man utesluter är allt med socker och kolhydrater i. Och jag hittade en sida med lchf-recept där det fanns en massa komplement till t.ex. bröd och liknande. Jag hittade ett recept på frukostmuffins som verkade sjukt gott. Såååå, jag har bestämt mig, jag ska faktiskt testa. Det är ju inget som är farligt, och jag läste massa som skrivit att man mår mycket bättre och känner sig mycket piggare och såhär, och det skadar ju faktiskt inte heller. Imorgon börjar jag, jag lovar att håller er uppdaterade om hur det går. Kan ju använda bloggen som en liten dagbok till det. Men nu ska jag sova. Imorgon ringer klockan 5.20, underbart!

Puss, och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar