onsdag 7 september 2011

maybe you're listening?

Det lilla "mötet" på mammas jobb imorse gick bra, jättebra faktiskt. Det visade sig att dom behöver mig direkt så imorgon börjar jag jobba klockan åtta på morgonen haha, till halv fem. Det ska bli roligt, och äntligen har jag något att göra som får tiden att gå till november/december. Det är ju tänkt att jag ska åka tillbaka till alex då, och att han eventuellt ska kommer till sverige efter det. Om han får godkänt till sitt visum, vilket jag hoppas. Han ska lämna in papper snart, eller så ska vi göra det tillsammans när jag kommer. Så nu är jag bara glad att jag har jobb fram till slutet av oktober i alla fall, sen får vi ju se vad som händer! Nu låter det som att jag lever för att kunna åka tillbaka, men så är det ju faktiskt inte. Denna gången är jag faktiskt glad att jag är hemma, och inte kvar där. Jag är glad att jag har min familj och mina kompisar runt mig hela tiden, istället för en massa turkar som drar i en haha. Skämt å sido, jag gillar turkarna! När jag kom hem la jag och alfons oss och sov i min säng till klockan elva, och efter det gick jag ut och powerwalkade i blandat duggregn, blandat ösregn haha. Nu har jag precis gjort kärleksmums efter lillasysters önskemål, och jag vet att dom är ganska uppskattade i denna familjen haha. Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa ett par jeans som inte ser ut som jag vill, och sen göra chai latte och kolla på film när ida kommer hem. Ikväll ska jag äntligen träffa pappa!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar