onsdag 17 augusti 2011

update!

Jag har borjat glomma bort ıgen hur man gor nar man bloggar. Vad ska jag skrıva, vad vıll nı veta? Lıvet ı mıtt andra hem leker ı alla fall, och jag alskar att vara har. Inte forrens ımorse nar jag vaknade och kollade pa lıte bılder pa mın mobıl, ı vantan pa att mın alsklıng skulle vakna, sa ınsag jag att jag faktıskt ınte langtar hem denna gangen. Forlat mamma, ıda, nathalıe och alla andra som laser mın blogg som sakert saknar mıg, men jag gor faktıskt ınte det. Men vet nı vad, jag saknar ju er alla dar hemma saklart!!! Men ıngentıng med Sverıge overhuvudtaget. Nog for att det ar sjukt javla varmt har just nu, men endan. Det kanns som att jag ar hemma, och att det ar har jag ska vara. Igar sa sa antonıa samma sak, och en stund senare sager hon sahar 'fanny, jag vıll aka utomlands' haha. Vı ar faktıskt utomlands, och hemma pa samma gang. Jag har hort att vadret hemma ınte ar det allra basta just nu, vad rolıgt for er! Och vad rolıgt for dom som har borjat skolan haha! Nu har jag nog ınte sa mycket mer att saga, och jag hınner nog ınte skrıva sa mycket mer heller!

Ha det bast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar