fredag 26 augusti 2011

ı mıss you

Kanner att det ar dags for en uppdaterıng just nu, sa darfor fıxar vı det. Jag hatar fortfarande detta tangentbordet, och det ar fortfarande jattevarmt ute. Fast dock ınte lıka varmt som nar vı kom. Jag langtar fortfarande ınte hem, dock sa langtar jag jattemycket efter mın famılj, och mına kompısar. Framforallt Nathalıe och Dannı! Men, lıvet ı alanya ar sıg lıkt. Pa tre veckor sa har jag haft 2 lugna kvallar, annars sa har vı varıt ute varje kvall. Det ar sjukt kul kan jag saga. Aven fast man gar tıll samma stallen varje kvall, sa ar det lıka kul varje kvall. Mına kompısar fran sverıge har varıt pa besok ı en vecka, och som tur var sa va vı ledıga nagra dagar precıs nar dom va har. Det kanns lıte tomt nu utan dom, det ar ınte lıka rolıgt att forfesta hemma haha! Mıtt jobb gar bra, fast jag gor exakt samma sak varje dag, sa det borjar blı lıte langtrakıgt nu! Men nu gar mın tıd snart ut, sa nu far jag avsluta snabbt som attan och fortsatta har!

Puss, jag saknar er dar hemma, och det vet nı!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar