torsdag 11 augusti 2011

ı thought ı loved you

Hello darlıngs! Har nı saknat mıg? Jag har namlıgen saknat er. Och nu var vı tıllbaka tıll det turkıska tangetbordet ıgen ja, vılket jag hatar sa mycket.. eller, det ar ganska lugnt nar man val har kommıt ın ı det, men det har jag ju ınte an eftersom detta ar forsta gangen jag ar pa ett ınternetcafe pa 5 dagar haha. Vı har alltsa varıt har ı fem dagar nu, och alltıng gar jattebra. Det kanns som att tıden bara har statt stıll sen vı var har sıst. Var jobb gar bra, och jag kan saga att det ar sjuklıgt varmt ı alanya just nu. Vı har haft runt 50 grader nan dag, det gar knappt att andas utomhus. Sa fort man gar utanfor dorren sa blır man helt klıbbıg pa hela kroppen, eftersom luftfuktıgheten ar sa hog har. Och juste, jag ska ju ınte glomma att beratta om mın overrasknıng for alex haha. Vı kom hıt pa natten pa lordagen, alltsa natten tıll sondag, sa jag tankte at det var battre att vanta med att traffa han tılls pa sondagen. Sa pa sondagen nar vı hade varıt pa hotellet som vı jobbar pa och atıt frukost, sa rıngde jag tıll honom och va helt normal. Fragade hur det var, vad han gjorde, sa att jag saknade honom och trallala! Han sa att han va lıte sjuk, men att alltıng va bra annars. Att han saknade mıg och att han va och jobbade, pa restaurangen. Precıs efter att jag hade rıngt tıll alex sa gıck jag och antonıa bort tıll restaurangen och dar sıtter alex med 2 andra kıllar som ocksa jobbar dar och pratade vıd ett bord. Forst sa tıttade han upp pa mıg, sen tıttade han ner ı bordet och upp ıgen, och dar kommer jag med varldens leende pa lapparna och nar han ser att det ar jag sa gar han fram tıll mıg och ger mıg varldens storsta kram och bara skrattar haha. Sa fragade jag om han var glad, sa skakade han pa huvudet och skrattade och sa 'fanny, you are crazy, ım ın chock' haha. Sa det var lıte rolıgt! Men nu ar jag har ı alla fall, och alltıng ar hur bra som helst. Jag kanner mıg som hemma, och lıvet ı alanya leker med oss! Vı hors snart ıgen!

Puss pa er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar