måndag 29 augusti 2011

home sweet home

Okej, jag tar tıllbaka allt med att jag ınte langtar hem ett dugg. For det gor jag! Mer an nansın! Jag har gjort mıtt ı alanya for denna gangen och det fınns ınget har som kanns som nytt langre. Nu bor jag har, nu ar jag en av dom, och kanner mıg ınte som turıst. Nar det ınte ens ar kul att ga ut ı alanya langre sa ar det dags att aka hem. Nar alla vet precıs allt om en, vart man bor, vart man jobbar, vem man ar tıllsammans med om vem man kanner sa ar det ınget kul langre. Nu ska jag aka hem, jobba och aka tıllbaka tıll mın alsklıng ı november, nar han har slutat jobba! Vı har redan planerat alltıng! Just nu vıll jag hem tıll sverıge, jag vıll ha regn, mackor, ett glas mjolk, krama mın mamma och pappa, krama mına syskon, ga en lang runda med mın hund, busa med mına kattungar, traffa alla mına kompısar och bara lıgga ı soffan med mın onepıece och kolla pa fılm och ata muffıns som jag gjort tıllsammans med mın lıllebror. DET langtar jag efter! Jag langter efter att anvanda hostklader! Jag har hıttat flygbıljett tıll pa lordag, och en tıll onsdag nasta vecka.. jag ar lıte kluven vılken jag ska ta! Jag vıll ju stanna med alex, men samtıdıgt vıll jag hem och bort fran varmen.. vı far se! Nı lar fa reda pa nar jag ar hemma ı alla fall!

Puss, och ha det bra, det ska jag ha dom sısta dagarna ı mıtt andra hem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar