söndag 24 juli 2011

we make this work now, baby!

Förlåt för lite dåligt bloggande både igår och idag, men min kväll igår spenderades hemma hos alessandra. Jag, alessandra och mika låg uppe i alessandras säng hur länge som helst och bara pratade om allt allt allt. Vi har ju inte setts på en hel månad, så vi hade en del att ta igen kan jag säga. Men det va mysigt. Vid tolv tide körde mika mig hem, men jag somnade inte förrens klockan tre haha. Men vad har jag gjort idag då? JO, jag har varit på utbildning till mitt nya jobb. Vad som ska jobba som är.. dam dam dam ..TELEFONFÖRSÄLJARE! Haha! Tro det eller ej, men det är faktiskt ganka bra betalt, och det är ju just vad jag behöver just nu. Idag har vi vatt på utbildning och gått igenom allt till projektet som jag ska sitta på, och så fick jag sitta tillsammans med en kille och lyssna på hur han gjorde när han ringde upp folk. Sen fick jag testa lite själv, och det är faktiskt lättare än man tror. Så imorgon börjar jag jobba på prov i en vecka, och efter det så får vi ser hur det går och vad dom tycker. Det beror ju på hur jag sköter mig och hur pass bra säljare jag är. Men, nu hoppas vi på det bästa såklart, eller hur? Så nu ska jag gå och tvätta mig och sen sova, för imorgon börjar jag jobba klockan ett till klockan nio. Det ska faktiskt bli kul. Och, snacka om att jag har haft flyt. Jag har bara varit hemma i 1,5 vecka och jag har redan lyckats få jobb!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar