lördag 23 juli 2011

never ever let go

Denna dagen har ite bjudit på allt förmycket om man säger så. Jag vaknade vid 11 av att min lillasyster kom in och sa hejdå. Hon och hennes kompisar ska åka upp till öland i 5 dagar, jag minns själv hur det va när jag va 15 år haha. Nejdå! Jag gick upp halv ett, gjorde iording frukost och satte mig och kollade på top modell till klockan två ungefär. Efter det gick jag ut och powerwalkade, sen körde jag mamma och henrik för dom skulle hämta nya cykar som vi köpt, och sen körde jag hem. Nu har jag precis duschat och håller på att måla naglarna. Ikväll ska jag och mika hem till alessandra för att fira isak som har fyllt år, och jag antar att det kommer va lite mer folk där också!

Och asså, förlåt för att min blogg är så otroligt tråkig just nu. Men som ni säkert reda har förstått så vill jag verkligen inte va i sverige just nu. Jag hade gjort vad som helst för att kunna åka tillbaka till alanya imorgon. Vad som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar