måndag 25 juli 2011

i was born for loving

Guuud vad jag är trött! Jag har faktiskt suttit ner i en datastol framför en data idag i åtta timmar och ringt ungefär tvåhundra samtal. Haha, och nej jag skojade, jag är inte alls trött. Jag har haft sovmorgon och knappt gjort nånting idag på min första arbetsdag. Eller jo, jag har ju faktiskt ringt ungefär 200 samtal men bara lyckats sälja till fyra av dom haha. Men, dom sa att det va okej för att vara ny! Det känns inte så himla bra men.. i alla fall så har det gått bra idag, men det är väll inte det roligaste jag har gjort. Dom jag jobbar tillsammans med är roliga men det är nog inget jag vill jobba med i flera månader, verkligen inte! Men vi får se hur länge jag står ut. Som sagt så jobbade jag till klockan nio, så jag har bara hunnit äta, kolla på tv och äta en skål glass sen jag kom hem! Imorgon börjar jag inte förrens klockam fem så jag har hela dagen på mig att göra vad jag vill. Hoppas er dag också har varit bra?

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar