onsdag 20 juli 2011

kommentar!

"Anonym sa...
Du kanske har valt den svarta färgen i håre för då ser man ju mer ut som en turk än svensk! Var är det du har fått anställningsintervju någonstans? "

Svar: Haha, nej, det har jag inte! Det va faktiskt såhär att jag skulle köpt med mig mörkbrun färg till turkiet, men förpackningen med mörkbrun som stod längst ut va öppnad, så jag tog en längre in och tänkte inte mer på det. Men när jag kommer hem så ser jag att det är svart färg. Men det blev ju bra så, eller jag tycker det i alla fall! Den första anställningsintervjun är på ett företag som heter 3 vision nordic, som säljare för deras produkter eller något. Och den andra anställningsintervjun är på 118700 nummerupplysning, och det har med marknadsföring att göra, jag har ju läst det på gymnasiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar