onsdag 20 juli 2011

i hope you know, that i love you?

Jag tänkte skriva innan att jag skulle lägga upp lite bilder från turkiet, men min data vill verkligen inte sammarbeta med mig idag. När jag har fått ett jobb och lön, så är det första jag ska göra att köpa en ny data och boka en flygbiljett till antalya, punkt slut. Så om ni har tur så kanske det kommer lite bilder imorgon istället, om min data är på bättre humör då. Nu har jag precis varit ute och powerwalkat, och duschat. Jag ska föna mitt hår och platta det, sen kommer Nathalie och Mathilda hit och sover här inatt. Mysigt!

Förresten, du som kommenterade anonymt här häromdan att du tycker det är skönt att fler är i samma sits som dig, kan du inte ge mig din hotmail eller något skicka ett mail till mig? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar