torsdag 21 juli 2011

it´s not hard to fall

Hoppas allt är bra med er idag? Med mig är det bra. Tänkte börja med att berätta att min anställningsintervju imorse gick jättebra, och jag va inte ett dugg nervös faktiskt. Hon som jag träffade va jättetrevlig. Halvturk, så vi satt och pratade om turkiet jättelänge haha. Jag och lillebror åkte en sväng till pappa också för att titta på kattungarna och jag ville träffa pappa, jag har inte träffat honom sen jag kom hem. Och kattungarna är så söta så man dör, jag vill äta upp dom. Tre stycken är där, jag ska visa bilder senare. Vi kom hem för en liten stund sen och jag har precis pratat med Alex, och jag saknar honom redan! Förresten, det lär inte bli några turkietbilder på ett tag, min data är jätteseg, så det går knappt att ladda upp mer än en bild. Nu ska jag skriva ut nya bilder att sätta i ramarna här i mitt rum, kan ni gissa från vart? haha. Jag tror jag ska göra en ny design på bloggen också, det va inte allt för längesen jag ändrade, men jag vill nog byta igen haha. Vi får se senare!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar