tisdag 19 juli 2011

du, jag, vi

Jag gick upp tidigt idag eftersom jag ska träffa min kära Danni. Just nu har jag tagit en paus i mitt hårplattande för att skriva ett litet inlägg, men jag känner att jag borde hadi hadi lite eftersom jag ska gå till tåget om 20 minuter! Antonia, en tjej som jag bodde med i turkiet, vi pratade lite igår, och jag berättade att jag ska söka jobb på McDonalds, då sa hon bara "du kommer aldrig kunna jobba på McDonalds, du vet ju inte ens vad skynda betyder!" haha, och det är väll i och för sig sant. Jag va alltid den som va klar runt klockan elva på kvällarna där hemma i turkiet. Och förresten, jag och Sofie kollade på sista minutenresor igår till alanya. Sofie börjar skolan den 23 augusti och vi känner att vi inte riktigt är färdiga med alanya för detta året, så därför planerar vi en liten tripp dit i början/mitten av augusti. Jag hoppas verkligen att det blir av, för i så fall hade jag hoppat av lycka. Hoppas bara att alla kan hitta billiga flygbiljetter, och att Antonia är på. OM det blir så att vi åker, så kommer jag inte säga ett ljud till Alex om detta. Surprise surprise!! Nu ska ja gå och borsta tänderna, platta färdigt, packa min väska, ringa Alex och sen gå! Hoppas ni får en bra dag!

Det fanns ett du, och det fanns ett jag, men nu finns det ett vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar