onsdag 20 juli 2011

i hate that i let you down


Två bilder från idag. Jag och Danni har legat i solen, vid poolen, hela dagen och gjort mango/hallon/grapefrukt smoothie. Kladdkaka har vi också ätit! Mitt hår fick sen en till omgång med färg idag också, och hela badrummet också för den delen, så nu är det helt svart. Eller det bör vara det i alla fall, eftersom jag färgat det två gånger nu. Det såg jämt ut när jag kollade! Jag trivs faktiskt i svart hår, och folk säger att jag passar mycket bättre i det än brunt, så jag tror jag kommer behålla detta faktiskt. Jag kan lägga ut bild imorgon, eller en annan dag. Och juste, idag har jag lyckats samla på mig 2 anställningsintervjuer. Det är minnsan inte illa tycker jag! En är på torsdag, och den andra är den 8 augusti. Även om jag skulle få ett jobb nu, så vill jag tillbaka till alanya en gång innan säsongen är slut. Och så lär ju tiden fram till oktober gå liiite fortare också i så fall. Jag och alex har nämligen våra planer, hihi! Men mer om det någon annan gång. Nu ska jag stänga av datan, släcka och försöka sova. Morgondagen ska jag tillbringa med min familj!

Godnatt.

1 kommentar:

  1. Du kanske har valt den svarta färgen i håre för då ser man ju mer ut som en turk än svensk!Var är det du har fått anställningsintervju någonstans?

    SvaraRadera