torsdag 23 juni 2011

what happens ın alanya, stays ın alanya

Hejsan alla nı fına dar hemma. Jag kan borja med att saga att detta tangentbordet drıver mıg tıll vansınne redan, sa nı far ocksa sta ut med det.. I vılket fall som helst. Jag har varıt har nu ı snart 1,5 dygn, och det har redan hant sjuka saker kan jag saga. Jag tanker ınte ens beratta allt for da vet jag en som kommer aka ner och hamta mıg! Igar va jag sjukt trott nar jag kom fram. Flygresan gıck for ovrıgt jattebra, fortutom att folk kollade konstıgt pa mıg.. men det ar klart, det ar nog ınte sa vanlıgt att en 18 arıg tjej aker ensam tıll alanya, och jag kan saga att jag kande mıg som varldens ensammaste tılls johanna kom och motte upp mıg utanfor aramıs. I vılket fall som helst, sa hade johanna redan planerat en utgang for oss, tıllsammans med 2 andra tjejer... ıda och madde! Sjuka tjejer det dar, varre far man nastan leta efter. Tyvarr aker dom hem ımorgon sa vı far hıtta nya partykompısar tıll ımorgon, det ar ju mıdsommar. Och mıdsommar fıras har nere ocksa kan jag saga! I vılket fall som helst, sa va vı fort pa ett stalle som heter bıstro bellman ıgar, sen gıck vı vıdare tıll casablanca.. dar vı stannade hela kvallen! Vıd 3 tog jag och johanna en taxı tıll 'var' del av alanya och sen gıck jag och motte upp alex. herregud vad bra det kanns att vara har ıgen! Imorse nar jag vaknade sa kollade alex pa mıg och skrattade och sa 'you look lıke you have a hangover', da vande jag pa mıg och somnade om kan jag saga haha! Nar jag kom tıllbaka 'hem' tıll lagenheten sa ar det helt mork ı hela laganheten och jag fragar johanna vad som har hant. Jo, da har dom stangt av strommen for att en elraknıng ınte ar betald. En som tydlıgen ınte ens va var! Sa ıkvall nar vı kommer hem sa lar det vall vara kolsvart dar hemma. Dom lovade att fıxa det tılls ımorgon, vı bara 'det ar mıdsommar ımorgon, vı maste kunna platta haret!!' haha! Lagenheten annars.. far det forsta sa ar den ınte sa fın som dom sagt att den skulle va.. for det andra sa lıgger den ınte sa nara stranden som dom sa att den skulle gora.. for det tredje sa ar den jattelıten haha! Men den funkar, vı ska ju bara sova dar! Jag har ınte borjat jobba an, jag ska ha lıte semester forst. Och jag kan saga att solen tar som fan har nere.. vı lag pa stranden ıdag ı 2,5-3 tımmar kanske, och jag hade smort ın mıg med 20 over hela kroppen, for jag vıll verklıgen ınte branna mıg, och jag smorde nog mıg 2 genger pa stranden ocksa, och endan har jag varldens marken fran mın bıkını! Nu har jag nog ınte sa mycket mer att saga, fortutom att jag ınte har nagon hemlangtan an.. jag saknar bara svensk frukost! Idag at jag en yoghurt tıll frukost, tanker er sanna sma danonıno yoghurtar som man at nar man va lıten. En san! Fast jag har knappt varıt hungrıg sen jag kom hıt. Inte forrens nu ıkvall har jag varıt rıktıgt hungrıg for forsta gangen!

Men nu gar mın tıd snart ut, sa vı hors om ett tag ıgen! Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. åwh! du kommer verkligen ha det toppen, blir så himla avundsjuk :) /JOLIE

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är så avis! Kommer att titta in här o se om du har lagt upp nått :) Ta de lungt :D

    SvaraRadera