tisdag 21 juni 2011

can you see the stars where you are?

Jag kom hem från mamma för en stund sen, och det blev ett litet gråtkalas. Jag grät. Mamma grät. Ida grät haha! Nej men det va faktiskt lite jobbigt att säga hejdå till mamma. Men mamma, jag vet att du läser detta, och du vet att det kommer gå bra för mig och jag vet att du litar på mig, eller hur? Jag älskar dig i alla fall! Nu har jag precis försökt stänga min resväska, och det går om jag sätter mig på den, om min kudde inte är där i, och den måste faktistk med! Så jag får väll ta den i handen och gå runt och bära på haha, precis som min data. Jag såg precis att paradise hotel ska börja igen, perfekt när jag åker iväg, jag som älskar det programmet. Nathalie, du måste berätta för mig om du ska kolla på det! Min musik är klar nu och jag ska lägga in den på mobilen, sen ska jag försöka sova. Om 4 timmar ringer min klocka, och då ska jag upp igen. Så jag antar att detta blir det sista inlägget på ett tag. Jag ska ha med min data, men jag vet att vi inte har internet i lägenheten, och jag vet inte riktigt när jag kommer sätta mig på ett internetcafé igen.. men jag lovar att uppdatera er under hela sommaren. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska göra detta, detta är fortfarande en dröm. Tänk att jag ska få träffa alex imorgon, herregud vad jag ska krama honom!

Godnatt, vi hörs igen när jag är långt långt långt bort!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att allt går bra och att du har den bästa sommaren någonsin!!! :) / JOLIE

    SvaraRadera