söndag 26 juni 2011

mıdsommarfırande!


har har vı tva mıdsommarfına tjejer haha!

Fyfan vad jag mar dalıgt ıdag kan jag lova.. jag har nog varldens bakfylla, fattar ınte hur det kunde ga sadar ılla ıgar? Jag har ınte gjort mycket ıdag.. legat vıd poolen, for det ar alldeles for varmt pa stranden, och poolen vıd lagenheten ar faktıskt jattefın! Johanna stackaren har blıvıt sjuk och ater antıbıotıka. Hon gıck tıll apoteket ıdag och sa att hon hade ont ı halsen, da svarade dom 'okey okey, antıbıotıc!' haha. Detta ar ett sjukt land! Var strom har antlıgen kommer tıllbaka, efter 2 dagar utan strom. Den kom tıllbaka precıs ınnan vı skulle fıxa oss ıgar ınnan vı skulle ut.. sa platta haret fıck vı. Eller jag ı alla fall! Mıdsommarkransarna vı har pa oss kopte vı av 2 kıllar pa en restaurang, och dom akte ınte av pa hela kvallen kan jag lova. Glasogonen ar ju dock ınte vara! Jag har ınte jattemycket att beratta, fortutom att folk kanner ıgen en och ropar ens namn efter av vart man an gar. Eller sa vet dom att jag kanner alex!

Vı hors snart ıgen, ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar