måndag 20 juni 2011

vad händer?

Jag börjar med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande under dom 2 senaste dygnen. Men igår va jag på liseberg hela dagen med min familj och familjen larsson, vilket va jättekul förutom att det regnade större delen av dagen. Så jag gick runt med en blå "platspåse" på mig, ni vet sånna man kan köpa där, hela dagen och kände mig sjukt snygg! Eller inte kanske.. i vilket fall som helst så åkte jag inte den nya atmosfear. Jag är höjdrädd och varje gång jag åker fritt fall så ångrar jag mig när den har lyft 10 meter från marken och känner hur jag hade kunnat börja gråta haha. Men pappa, min bror och frida åkte den, och jag är förvånad över de faktiskt! Vi va hemma sent och jag la mig i sängen direkt och somnade! Idag har jag börjat packa lite, men jag har insett att det är nog smartast att ta med bara en väska trots allt. För ifall det inte skulle gå att boka extra bagagevikt på flyget påvägen hem så är det inte så kul att betala 20 kilos övervikt! Så jag får väll tänka som en kille och packa lätt.. Nu ikväll har jag träffat danni, mathilda och maria och bara myst. Vi va i bjärred och åt mjukglass sen åkte vi hem till maria. Jag sa hejdå till dom idag också, men maria och några kompisar kommer ner den 15 augusti, och danni bestämde att hon skulle åka med dom ner. Så jag får i alla fall träffa 2 av mina bästa vänner i sommar.. så nathalie, känn ingen press, men jag vill minnsan ha ner dig och mathilda också haha! Nu ska jag kolla på ett avsnitt av the hills och sen sova!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar