fredag 17 juni 2011

saker om mig (jag kan inte sova) ...

  • hela mitt namn betyder "flickan den änglalika"
  • mitt andranamn är mammas förnamn
  • min mamma har inte svenskt ursprung, så därför är inte jag helt svensk
  • mina föräldrar är skilda och jag älskar att bo på två olika ställen faktiskt
  • min halvsyster är min värsta ovän (på riktigt)
  • jag skulle haft en tvilling, men hon finns inte
  • jag är mörkrädd och kan inte gå genom ett helt mörkt rum
  • jag har tvångstankar och kan inte låta en dörr stå på glänt
  • jag älskar choklad, och jag älskar glass, men kan inte äta chokladglass
  • ben & jerry's half baked är ett undagtag för chokladglassen dock
  • jag är rädd för att bli ensam, och för att dö
  • jag vet precis hur jag vill att min framtid ska vara, men har en känsla av att det inte kommer bli så
  • mina vänner säger att jag är väldigt förvirrad
  • jag kör nästan alltid för fort
  • jag ska lära mig åka snowboard helt och hållet innan jag dör
  • ibland är jag rädd för att berätta vad jag känner, i rädsla av hur andra ska reagera
  • jag gillar att sitta i bilen och lyssna på musik (alltså köra då såklart)
  • jag har åkt ambulans en gång
  • jag har dykt med tuber, och vill göra det igen
  • mitt favoritland är turkiet (ifall ingen visste?) men känner att jag kanske borde testa usa och australien
  • min allra allra bästa vän är nathalie
  • min favoritlåt är collide med howie day
  • all mat jag lagar smakar salt i min mun (det kommer bli en saltig sommar känner jag)
  • jag längtar inte tills jag ska säga hejdå till alla här hemma
  • jag vill ha fyra barn
  • jag längtar tills jag får mina fyra barn, men helst inte alla på en gång
  • i sommar ska jag ha jävligt kul
  • när jag va liten åt jag kattmat, både torr och blöt (riktigt äckligt)
  • jag är rädd för att åka hem från turkiet till hösten, för jag vet hur jobbigt det kommer bli
  • när jag är arg så skriker jag, alltid
  • om jag är riktigt arg så börjar jag gråta
  • jag försöker att aldrig ångra nånting jag gör
  • jag kommer sakna att gå i skolan
  • mitt favoritplagg är leggings, och mina kompisar retar mig för det haha
  • för det mesta så tänker jag på mig själv i första hand
  • jag målar om naglarna minst 3 gånger i veckan
  • jag tycker inte om att ringa folk jag inte känner, men har blivit bättre på det
  • jag är bortskämd, och jag vet om det men det är inte mitt eget fel
  • jag sover helt utan kläder
  • jag ser jättedåligt
  • mina ben är nästan kortare än min systers, och hon i sig är kortare än mig
  • jag är trög och min mest använda fras är nog "jag fattar inte?"
  • jag har alltid min mobil nära mig
  • jag är sjuktligt nyfiken
  • jag tycker om alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar