måndag 20 juni 2011

anywhere you are, i am near


Bilder på mina fina (men som inte kan se normala ut) kompisar från igår!

Och ikväll ska jag träffa resten av mina kompisar. Jag har precis packat ner det jag kan packa ner, och som det ser ut så kommer allt precis att få plats i en väska, men den kommer säkert väga för mycket. Gör den inte det blir jag förvånad! Jag tänkte gå och stryka det som behöver strykas innan jag packar ner den, men det kanske inte är lönt att stryka det? Jodå! Sen ska jag duscha och göra mig iordning innan jag åker in till lund och växlar pengar. Jag ska va hemma hos pierre klockan halv sex, men jag vet inte vad vi ska göra. Jag vet bara att jag ska träffa mina kompisar, som jag har saknat! Och som jag förmodligen kommer sakna ännu mer hela sommaren.. usch, jag vill inte säga hejdå till någon just nu samtidigt som jag bara vill åka! Tänkt att det har gått 6-7 månader sen jag bestämde detta nu, och om 1 dag åker jag! Sjukt!

Vi hörs senare eller imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar