fredag 17 juni 2011

only for good times

världens bästa lillebror!

Jag och jonathan har legat och skrattat åt denhär videon fler gånger ikväll. Jag tycker så synd om den lilla katten i slutet. Pappa tror att det inte är så lång tid kvar tills maja får sina kattungar, så kaaaanske innan jag åker om jag har tur. Jag och jonathan tänkte kolla på film ikväll men vi orkade inte.. så vi låg och kollade på klipp på youtube och åt glass istället! Nu tänkte jag tvätta av mitt smink, borsta tänderna och lägga mig  en renbäddad säng. Jag ska gå upp klockan sju imorgon för att åka till liseberg! Eller köra rättare sagt. Pappa verkade lite tveksam när jag frågade om jag fick köra halva vägen till göteborg haha, det är ju endån bara motorväg. Jag förstörde ju hela högersidan på hans bil 2,5 vecka efter att jag fått mitt körkort. Genom att hålla på med min mobil. Jag tänker aldrig mer hålla på med mobilen när jag kör bil kan jag säga för usch vad det va hemskt! Förresten så längtar jag lite till på måndag, jag har fått order av johanna att komma hem till pierre halv sex, jag ska inte ha något med mig, inte ha något speciellt på mig och jag måste ta tåget dit.. mer får jag tydligen inte veta!

Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar