tisdag 14 juni 2011

rubrik

Idag är en sån dag jag hatar.. en sån dag när jag har sjukt tråkigt och verkligen ingenting att göra och hela jag bara skriker "JAG VILL ÅKA NU NU NU!!" men det är ju en hel vecka kvar.. Jag har i alla fall vatt och köpt en ny plattång, gått med alfons, tvättat och vatt ute på en timmes powerwalk. Men vad nu då? Funderar på att göra något att äta, och sen gå in och duscha och raka benen, göra hårinpackning och hela köret.. för det tar ju endån ett tag! Kanske kolla på en film också, jag laddade ner tre nya häromdan. Alex jobbar så jag kan inte be han logga in på msn och underhålla mig med sin turk/svensk/engelska heller haha. Usch, vad tråkigt jag har idag! Jag hoppas att min lillebror kommer hit sen, för i så fall ska jag fråga han om han vill göra chokladmuffins med mig haha.

Hoppas ni har mycket roligare än mig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar