måndag 13 juni 2011

beslutsångest!!


Jag och min beslutsångest! Detta är skorna jag pratade om, och dom är sjukt snygga och dessutom sjukt sköna, men jag vet inte om jag kommer använda dom? Och det känns lite onödigt att ta med sig ett par skor till till turkiet (jag ska redan ha med mig 7 par) om jag inte kommer använda dom, speciellt när jag måste begränsa mig till 40 kilo! Men som sagt, dom är sjuk snygga och säkert ännu snyggare när man är brun. Men så är det lite kläder jag vill ha också som jag känner att jag nog hade haft mer användning av, och man kan ju inte köpa allt heller liksom.. vad tycker ni? Snälla, hjälp mig nu! Vad har jag gjort idag? Jo, jag har vatt på jakt efter dessa skorna haha, och handlat en del grejer jag behöver ha med mig. Jag får sms av johanna hela tiden som frågar om jag kan ta med massa saker, häromdan frågade hon om jag kunde ta med en kastrul hahal? Det fanns tydligen inte i lägenheten, men jag antar att det är lättare att köpa det där eftersom det antagligen tar sjukt stor plats i resväskan.. Jag ska i alla fall köpa med kaviar till henne. Hon älskar det och det finns inte där nere tydligen. Jag ska ta med mig musli, honung och "små knäckebröd" som jag kallar dom. Yoghurt eller fil med flytande honung och musli är den bästa frukosten som finns just nu, jag har tröttnat på mackor.. har alltid älskat mackor! Tyvärr så smakar yoghurten i turkiet inte alls som här hemma, och jag vet inte ens om det finns fil där? Märks det att jag börjar bli sjukt nervös inför att jag ska åka kanske..?

Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar