tisdag 21 juni 2011

million dollar baby




 älskling!



Några bilder från ikväll.. jag har sagt hejdå till resan av skaran av mina kompisar som jag känner att jag vill säga hejdå till (det lät ju nästan lite hemskt haha) och jag tror jag och nathalie hade den längsta kramen nånsin. Jag kände att jag ville gråta, men nej.. inga tårar fällda än sålänge! Det gick så fort när jag skulle säga hejdå till dom andra eftersom jag och nathalie fick skynda till bussen, men endån känns det som att jag ska träffa dom snart igen. Johanna och pierre kommer ju till alanya om 1 månad ungefär, men dom andra två? Jag är ju för tusan van vid att träffa dom varenda dag.. förutom mika som försover sig varannan dag men, vem ska förgylla min vardag nu om inte ni 3? Och vem ska jag prata med när något är lite extra jobbigt, eller när jag bara känner för att ha en mysig filmkväll med min bästa vän, nathalie? Jag har nog inte förstått än att det är på hela 3 månader jag inte ska träffa er! Usch, nu blev det lite jobbigt.. men, mina vänner försvinner ju inte för att jag flyttar utomlands i 3 månader. Och dessutom kommer jag hinna lära känna så himla många nya! Jag tänkte innan att jag skulle lägga mig och kolla på film eftersom jag kan sova hur länge jag vill imorgon, men det kan jag ju inte. Jag ska ta min andra twinrix spruta klockan 10.00 minnsan! Men det gör nog inget att jag går upp tidigt, för det första har jag ap-mycket att göra imorgon och dessutom kommer jag kunna somna tidigare om jag går upp tidigt! Men nu ska jag börja kolla på den där filmen!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar