tisdag 21 juni 2011

enda gången jag backar, är när jag ska ta sats!

Jag har precis kollat klart på filmen som jag började kolla på igår, million dollar baby.. den va lite sorglig, men jättebra! Och förresten, vet ni vad... OM 24 TIMMAR ÄR JAG I ALANYA!! Ahhh, om 24 timmar är jag lyckligast på jorden! Nu är allting, verkligen allting, klart. Jag ska bara städa mitt rum, raka benen och sånthär och duscha. Och det jobbigaste av allt, säga hejdå till min familj. Jag och mina syskon ska hem till mamma ikväll och äta och sånt, så henne och henrik ska jag säga hejdå till idag i alla fall. Men pappa, ida och jonathan ska jag säga hejdå till imorgon.. eller ja, inatt blir det. Halv fyra ska jag gå upp, och kvart i fem ska vi köra till sturup. Hej vad jag kommer va trött imorgon. Johanna har redan planerat en utgång för henne och mig imorgon.. hmm, vi får väll de hur det går! Men nu ska jag städa mitt rum, sen göra allt annat!

Förresten, min katt håller på att föda sina kattungar just nu när jag skriver, bra tajming maja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar