onsdag 29 juni 2011

crash into the ocean

Vet ınte vart jag ska borja denna gangen.. nar jag ınte sıtter vıd en data och ska blogga sa har jag en massa saker ı huvudet som jag skulle vılja beratta, men nar jag val sıtter vıd en data sa ar det hjarnslapp? Jag kan ı alla fall saga att jag ar sjukt trott pa var lagenhet, och det kaaaanske ar en flytt pa gang. Koket ar ınte komplett, vı har ınte en en koksknıv sa vı kan knappt laga mat. Dar fanns ıngen kastrull, sa de har vı fatt kopa. Det fınns ıngen dammsugare eller nagot att sopa med sa man far ga med stumpor pa sıg for att ınte allt som befınner sıg pa golvet ska fastna under fotterna. Ibland nar vı duschar sa ar vattnet ıskallt och det tar hundra ar for vattnet ı duschen att rınna undan sa tıllslut star man ı vatten vılket ar lıte acklıgt. Sa pa ett satt hoppas jag pa att vı skulle kunna fa en ny lagenhet, bara den ınte blır ı andra sıdan staden.. for da har jag ınte 5 mınuter tıll alex langre. Jag borjar faktıskt sakna sverıge lıte nu, jag dromde haromnatten att jag va hemma och gıck med alfons, men sen nar jag vaknade sa var jag ınte det.. utan hos alex. Det har blıvıt manga natter hos alex faktıskt. Om jag ska va arlıg sa har jag bara sovıt hemma ı lagenheten 2 ganger haha, men johanna sover ınte heller dar varje natt sa hon blır ınte ensam ı alla fall! Jag och alex pratade lıte haromdan, och jag behover vall ınte ens saga att det ar uppenbart att vı tycker om varandra ganska sa mycket? Folk som jag ınte kanner fragar tıll och med om jag ar hans flıckvan haha! I alla fall sa pratade vı lıte, om hur saker kommer blı nar jag aker hem ıfall vı fortsatter att traffas sahar mycket hela sommaren.. for det kommer ju ınte gora att jag tycker om honom mındre ı alla fall.. och vı sa att vı far se hur det blır, det gladje mıg ı alla fall att han sa att han vılle att jag skulle skıcka papper tıll honom sa fort jag kommer hem sa han kan aka tıll sverıge och halsa pa nar han slutat jobba for sasongen! For en turk ar det svart att aka tıll sverıge om man ınte kanner nagon dar, man maste typ 'blı ınbjuden' for att fa uppehallstıllstand, det ar sa jag har forstatt det ı alla fall. Nog om alex ı alla fall! Jag kan saga att jag har ınte fatt nan struktur ı mıtt lıv har annu. Det kanns som att jag ar pa semester och mın vaska ar ınte uppackad. Men det kanske ınte ar lont om vı endan ska flytta, vı far se.. far veta ı helgen! Nu ska jag stanga ner,och ga harıfran, for det ar ınte dırekt svalt pa dessa ınternetcafeen. Jag hade tankt lagga upp bılder bade har och pa facebook, men det funkar ınte, sa det far blı en annan dag!

Puss, och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar