måndag 13 juni 2011

i cant believe that im living

Jag har precis varit på banken och satt in dom pengarna jag fick i studentpresent på mitt konto, och varför känns det alltid som att alla VET om att man går med en massa pengar i väskan när man gör de? De va likadant när jag skulle växla pengar till när jag skulle åka till Turkiet, då kändes de också så.. märkligt! Jag har varit i stan också och köpt lite saker jag behöver till nästa vecka när jag åker, och så köper jag resten i veckan. Just nu sitter jag och väntar på bussen i Lund och ska åka ut till Nova och köpa ett par skor som bara fanns där haha. Ingenstans i Malmö och inte i Lund förutom på Nova. Dom är jättefina, och sköna. Köper jag dom så får ni se dom sen! Innan när jag vaknade så va jag jättehes och kunde knappt prata, och nu har jag lite ont i halsen.. jag hoppas inte de blir värre!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar