söndag 12 juni 2011

i wanna be like the sunrise

Åh jag såg en så bra film ikväll, ond aning eller nått hette den, eller kanske onda aningar? I vilket fall som helst, den va bra, lite läskig och jättehemsk på slutet. Den handlade om en familj där mamman, som jag förstod det, drömde varje natt vad som skulle hända typ en vecka framåt.. och det var att hennes man skulle dö i en bilolycka! Sen tänker jag inte berätta hur den slutade haha! Som sagt så har jag varit hos farmor och farfar idag eftersom farmor fyllde år, och vi åt så sjukt god mat.. jag hade kunnat ta flera gånger men jag tog bara två haha. Jag visste att vi skulle äta tårta också! Jag kommer nog inte träffa farmor och farfar på ett bra tag nu, eftersom jag åker om 1,5 vecka! Denna veckan som kommer har jag i alla fall massor att göra, och jag ska passa på att äta köttbullar (mammas), tacos, spaghetti och köttfärssås, pannkakor och muffins haha! Och min egen kycklingsallad, den är så god!! Det är väll inget konstigt med att säga att sin egen mat är god? Nej bra! Jag ska med andra ord äta en massa denna veckan som kommer haha!

Godnatt.

1 kommentar:

  1. Den såg jag också! Slutet krossade mig, haha. Lycka till i veckan nu! :D

    SvaraRadera