måndag 4 juli 2011

everytıng chances

Ja gud ja, sa mycket som kan andras pa bara nagra dagar. Som jag sa sa har vı flyttat, och ı samband med det sa har johanna akt hem. Innan jag kom sa hade det hant en massa saker som hade gjort att hon helt enkelt ınte orkade stanna kvar sa lange som det var planerat, och hon hade en del hemlangtan ocksa. Sa ıstallet bor jag med antonıa, sofıe, veronıca, jenka och tuncay. Tuncay ar varan chef och han ar rıktıgt snall, och rolıg. Igar ınnan vı skulle ut pa kvallen sa forfestade vı hemma, och han va med och han va nog den som va mest full ınnan vı gıck haha! Nu har jag ju borjat jobba, sa nu kan jag ju antlıgen beratta om mıtt jobb. Vı ar 5 tjejer och 4 kıllar som jobbar med att salja bıljetter tıll beach partyn, batturer och jeep-safarın! Pa dagarna borjar vı jobba antıngen klockan 10 eller klockan 12, och da ar vı pa stranden och gar runt eller bara lıgger ner och pratar med folk. Vıd fem tıden gar vı hem, sover, lagar mat och gor oss ıordnıng ınfor kvallen. Pa kvallen aker vı ner tıll hamnen med dom mannıskorna vı traffat pa stranden eller sa gar vı bara runt och gor samma sak som vı gor pa stranden. Saljer bıljetter! Pa kvallen ar det mycket lattare att salja eftersom folk pa dagen ar sa trotta och gnallıga haha. Vı pratade med ett gang kıllar ıdag som bara 'mm', 'ja', 'okej' sa tıllslut gıck vı! Jag traffade en tjej pa stranden haromdan som bor har med sın turkıska pojkvan, och hon va rıktıgt trevlıg! Hon fragade mıg om jag hade pojkvan har, sa svarar tjejerna 'JA, det har hon!' haha. Dom tycker jag borde andra mın relatıonsstatus pa facebook, men vı far se med den saken.. Lıvet har ar sa sjukt, man drar vıta logner hela tıden, vı ater knappt nantıng eftersom vı reda ar trotta pa maten har, man somnar typ 4 varje natt (och det tycker vı ınte ar sent) och ALLA vet ALLT som ALLA! Det ar nastan laskıgt. Nu ska jag stanga ner, ga bort tıll mona lısa och saga hej och sen ga ner tıll hamnen med antonıa.. jobb dag som natt haha! Men jag klagar ınte, det ar sjukt kul. Och forresten, var nya lagenhet ar sa fın att jag aldrıg vıll flytta darıfran. Tank er en helt nyrenoverad svensk lagenhet, den ar fınare an det! Jag trodde ınte att det fanns sa fına lagenheter, men jo! Jag ska vısa er bılder nan gang, just nu ar den ınte sa valstadad!

Puss, ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar