tisdag 10 maj 2011

WHERE THEM GIRLS AT

skor till studenten och en till bikini


Mika, Alessandra och jag!

Alltså, är det normalt att eftersvettas i en timme? Jag va som sagt ute och sprang, och sprang den lilla rundan som är 3 kilometer, och jag svettades i en timme efteråt haha? Här får ni bilder på vad jag köpt idag, och på mig och tjejerna. Förresten, är det någon som läser min blogg, som också använder blogspot, som vet om man kan göra tidsinställda inlägg? Och hur i så fall? Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måla naglarna. Mamma ringde från Barcelona precis och sa att dom hade jättevarmt väder, så sa jag att vi har haft lika varmt här hemma idag, mohaha! Vi hörs imorgon finisar, har ni tur så kanske jag skriver ett inlägg och berättar vem Alex är, super duper exiting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar