onsdag 11 maj 2011

NOTHING IS ENOUGH

"Mitos sker i alla kroppsceller och är när en cell delar sig och blir två identiska celler. Det sker genom att DNA-molekylerna i en cell delar sig och i första fasen framträder dom som kromosomer. I andra fasen radar dom upp sig när kärnmembranet är upplöst. I tredje fasen skiljs systerkromosomerna åt genom tunna trådar. I fjärde fasen bildas nya celler och nytt kärnmembran kring kromosomerna. Det är nu två helt nya celler som innehåller samma kromosomer som i modercellen."

Jag trodde jag läste samhälle-ekonomi, och inte natur på hög nivå. Jag har mitt allra sista prov imorgon, och det är så fruktansvärt tråkigt. Som tur är så är det inte mycket vi har prov på, för jag började plugga idag! Bra jobbat! Jag ska börja på min sista inlämning sen också som ska va inne på fredag, sen är allt över. Äntligen! Lite senare ska jag köra hem till pappa eftersom jag va så smart och glömde alla mina p-piller där och jag tog min sista igår, och efter de ska jag träna. Men jag antar att det kommer upp ett inlägg senare, eller ikväll!

Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar